Ovlivnila i váš podnik letošní zástava všech podnikatelských projektů? Pokud se i vás dotklo lehké „zamrazení“ nabídek i poptávek, ať už se vaše podnikání pohybuje v jakýchkoli vodách, není teď už čas ani prostor na stížnosti.
Řešením je nyní operace, která vaši firmu vrátí zpět do sedla. Nechce o ni jistě přijít, a proto je právě nyní ta nejvhodnější doba na to, projít si drobnou aktualizací všech možných prostředků, jak na sebe upozornit. Mnoho firem nedávné období krutě nezvládlo a mnoho jich v dohledné době neustojí situaci na trhu. Věříme však, že vy mezi ně nepatříte a se brzy vzpamatujete. Je to jako v divočině – přežije jen ten silnější. V tomto případě si troufáme dodat, že přežije i ten, kdo je více připravený a má dostatek energie na boj s podmínkami aktuální situace.
Jak můžete své okolí upozornit na to, že jste zpět a že mohou lidé vaše služby opět naplno využívat? Tyto informace by měly putovat k vašim stávajícím zákazníkům, ale i dalším cílovým skupinám, třeba i novým, které jste dříve aktivně neoslovovali s vašimi produkty. Zkuste si trochu rozšířit portfolio a vrhnout se do toho po hlavě. Další cílovou skupinou kromě běžné populace mohou být i vaši obchodní partneři – kdo jiný by vás měl podpořit než kolega z byznysu. Za tu cenu, že si pomůžete navzájem a docílíte tak 200 % výsledku, je to jistě lákavá nabídka pro nejednu společnost.
- Aktivizujte vaše PR. Zkuste začít být více transparentní a chovejte se, jako kdybyste byli úplně nová společnost na trhu. Co vám pomohlo v začátcích? Co už byste si naopak nezopakovali? Vycházejte ze svých vlastních zkušeností a všechno, co vás za poslední dobu ovlivňovalo, sdělujte směrem ven. Je škoda nechat si pro sebe zajímavé myšlenky, inspirativní nápady nebo postřehy z oboru, které jste zahlédli při pravidelné dávce sebe-vzdělávání. Pokud nejste zrovna rozený spisovatel a trápili byste se dlouhé hodiny psaním článků o ničem, doporučujeme svěřit se do rukou odborníků a sehnat vhodnou agenturu na SEO.
- Kromě psaní o vás, můžete psát také o vašich produktech o trochu lépe. Prošmejděte celý váš e-shop a zaměřte se na to, kde můžete zlepšit nabídku. Všechny produkty můžete nově nafotit a nově popsat. Nejde jen o to, aby zákazník viděl, co nabízíte. Textem u jednotlivých produktů ho musíte nalákat na jejich koupi. Opět vám i s tímto může pomoci oblast SEO optimalizace a agentura, která zná potřebné postupy.